Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Friday, July 31, 2009

Kari Ayam


Haa,,nih satu lagik menu peberet kat umah nihhh...
Masakan kari memang sebati dalam darah urat saraf segala lah orang kat umah nih..hee

Taapii..kari ayam takleh sebarang kari...
Pekatnya cairnya, kari masak ke tak..cukup rasa...semua mesti selera dengan pengkritik tetap kat umah nih..
Macam kari daging aritu aku letak daun kari, lambat ler sikit habisnya...
Jadi kali nih tak letak daun kari tuh memang laju jerk..
Lagipun memang masakan ayam lebih laku skit dari daging kan..
Yela,daging kan isi jer..ayam ada tulangnya..err,ada kena ngena ke fakta aku nih?ehehh!

Kepada penggemar kari mesti paham maksud aku,kan? :D

Ada yg nak resepi ke?takyah laa kot..lebih kurang ngan resepi sebelum nih jer.hehe
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 Komen Di Sini:

blogresipi said... [Reply to comment]

Kari ayam kalo dpt makan sama roti canai alangkah nikmatnye...hehehe

maiyah said... [Reply to comment]

yelah.. cicah roti.. perghhh..

Chik Mi said... [Reply to comment]

akak sukeeee kari ayam dedulu tak gheti makan sekarang semua hantam hahahaha Sue sihat ke?

HaSue said... [Reply to comment]

blogresipi/ijan>betul tuh.hehehe

K maiyah> lagi skali,betul2x..

Chik Mi>dulu x gheti makan..ruginyaa..hihi..sibbaik dah gheti ek.hehe..alhamdulillah sihat kak..hrp akak pun sihat gak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...