Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Friday, July 24, 2009

Kita Minom Duluuu..

Salam...
Dari pagi tadi bleh dikatakan 'agak' bizi juge..aku mintak org wat housekeeping.hehee..
Macam malas jek bunyiknya kan..tp sebenarnya,memang malas pon....hahaha
Maksud aku tuh bukan ler nyapu2 jerk..yg tuh tiap hari aku buat,mop pun bukan susah sangat..
Nih haa..cuci2 tingkap yg agak banyak 'perhiasan' berwarna hitam putih(korg tau tak ape tu?)..mencik ah tengok..dan bersihkan kipas syiling skali..heee

Nih kali ke berapa ntah depa nih volunteer nak tolong meng'housekeeping umah ni..
Sebenarnya memang antara keja diorg pon...aku jek tak bagi sebab tak berapa selesa lah org lain godek2 umah kite nih.huhuu...(wpun umah cmpany,kite yg duk,jd umah kite laa,kan..hee)
(Kalo org yg sebelum nih dulu,mmg makcik ni yg jd pmbantu umah/amah..)

Tapi bile nengok perhiasan hitam putih tu makin nak menebal,aku akur..cewah!
Diorg siap offer tlg weekly lagik.aku kate,tgklahhh..
makin gebuuu laa aku pasnih kalo xyah wat keje2 nyental..huahuaa

So dipendekkan cerita,habis jer mengemas tuh aku hidangkan laa mee goreng simple jer..
Tp yangg aku nak citer nih,kes aku terliuq nak minum air ZappeL ni haaa..
Panas2 cuaca lakk..dapat minum nih memang sedap kat tekak..heheee...

Ahhhh..sungguh nyaman di kala panas2,tuang lagi untuk c kakak...oopppp!oppp....penuhh.. :D
*Air zappel nih femes kan masa raya2...tak miss ader dalam list.heh
Jemput minum.. :D
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 Komen Di Sini:

Softtouch [Hanim] said... [Reply to comment]

untung nyer org tu dapat mkn sue masak...yelakan habuk2 tu mmg myakitkan mata.nak2 tang kipas..jenuh plak nk manjatnya.

Watierman said... [Reply to comment]

SUUUUUeeeee kita datang nak makan mee same2...ada lagi tak????Sukenya ada Zapple...oooolalalala...

Eyna's said... [Reply to comment]

Wah...syoknye ada org nak tolong meng'housekeeping umah ...kalau sue tak mau takpe....antar je kat umah akk...akk rela tau...hehhehe

HaSue said... [Reply to comment]

Hanim>tang manjat tuh yg x berapa besh kan..hehee..nih tau2 dah bersih :D

Kak Watie>nak makan mi??jap2..alaaa,dah abis lah kak...sue siap suruh diorg tapauu lagik td haa..hehee..zappel mmg besh!

Kak Eyna>hihii...tu laa kak,bila tgk keje dah beres..rumah pun bebas habuk...cam besh je org tolong..ngee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...