Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Friday, July 10, 2009

Patut Ke Tak Patut??!!

Nak tanya pendapat korang laa yer..
Kejadian agak sadis(takde la sadis sgt)nih berlaku di kawasan rumah nih jugak..
Saja2 nak kongsi ngan kawan2 kat sini..
Tengok ler hasil 'seni' kontraktor yg meng'simen'kan kawasan garaj dan longkang nih..

Sila perhatikan gambar berikut dengan sepenuh perasaan dan tenaga..


Perasan tak apa isu kat sini??meh zoom in lagi..
(gambar aku amik 2 hari lepas)
Tak jelas juga??Nih haaa...pokok ciliku disimen mereka sekaliii..!!
Patut ke tak patuttt nih??Ader ke patutt...huhuuuu....

Aku mana la tengok diorg wat keje..hehe..lgpun umah company,bkn umah sendirik..xyah sebok2..ahak
Diorang x sanggup nak cabut pokok tuh agaknya..haha
Hb balik keje yg bagitau..'cube tgk pokok cili tu'..pastu kitorg pakat gelak jerr nengoknya..hehehe

Sebenarnya, pokok nih ada 2..
sepohon lg betul2 kat tepi tangga dapo..
Yang tuh pn menerima nasib sebegini rupa gak..lupa lak aku amik pic..
Buat masa nih kedua2 masih hidup lagi..
Tak tahulah nasib pokok2 nih nanti.Dah ler baru nak ngeluarkan buah..huhu..
Harap2 pokok2 tuh boleh bertahan ler..heee...

P/s:sapa kate takleh tanam pokok kat area bersimen..hihi

P/s lagi:mesti berlubang jer simen kawasan pokok tuh pas tamat riwayatnya nanti,kan.. :P
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

10 Komen Di Sini:

Sulela said... [Reply to comment]

Muahahaha...memang sah la depa tak sanggup nak cabut pokok tu. Sayangnya...dah besar tuuu...

sunkist said... [Reply to comment]

hehehehe.. sakit perut duk gelak tengok pokok kena simen tu :D

a.z.r.i.n.a.03.07 said... [Reply to comment]

sian pokok tu... yang buat tu pun satu...lam mim ker ?

Aiydalela said... [Reply to comment]

hahhahaaa...kelakar la...
sian kat pokok tu...membesar dengan tak sihat nanti...hahahhaaa....

Ummi said... [Reply to comment]

Aiyoooo..apa punya kontraktor tu..xda otak ke, pokok cili tu pun nk hidup jugak..kurang2nya tanya la kat tuan rumah dulu nak kena alih pokok ke x ke..Ni main bantaii simen jek..mudah depa ni wat keje eh..Sue, pi sue dia sebab simen pokok Sue tuh..ekekee

Nor said... [Reply to comment]

mcmana laa nak siram pokok tu sue? kesian sungguh.. kut ya pun tinggalkan la ruangan utk siram sket.. ish3..

ctzura said... [Reply to comment]

hahahahaha...gelakkan dieeeeeeeeee...
sian pokok cili tu jerrrrrrrrr...

(sori...)

Jiya said... [Reply to comment]

wakakakakka.. aku gelak jek. pandai betol la org yang simen tu yerk...

hana said... [Reply to comment]

mengong btol org yg nyimen tuh! klu pokok tuh mati, ko mmg patut tipon teledera salahkan org tuh! hahahaha

HaSue said... [Reply to comment]

Sulela:hehehe..tuh ler,syg diorg nak cabut kot..

sunkist:sibbaik cili tuh x tau marah ek..hehe

KRina:ntah ler kak..something wrong ler tuh gamaknyer..hehe

Aiydalela:tak sihat ler kot,terbantut terus..huhu

K Ummi:tak berbaloi upah peguam kot kak?hihii

K Nor:Kot yer pun,tinggalkn space sket ek..cam pasu?tp bila cili dah mati kang beso plak lubang kat situ kak.hehe

ctzura:gelak jgn x gelak..kitorg pun gelak gak tgk arituh.hehe..

Jiya:pandaiii..terlebih pandai dah tuh..hihi

hana:ader no tipon teledera tumbuhan x kak?hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...