Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Saturday, July 4, 2009

Jom Angkut Awards Balik Umah!!

Haaa...chop jap n3 pasal makanan..dah banyak award tertunggak nak amik nihh.
Yang kasi award pun dah ingat2 lupa tapi harap tak ada yg terlupa kalau ada sila maklumkan/ingatkan kita yer..

Terima kasih banyak2 atas

Award dari Sulela
Seorang yg berbakat seni kraftangan.leh tengok kreativiti kat blog dia ehh.
Chumel jer award nih kan!!hehee..korang yg chumel2 tuh siler laa amik award nih ek

Award dari kak Maria dan Kak Inahar Ali
Seorang jururawat,seorang doktor...kedua2 rajin masuk dapur..tak caya gi blog akak2 nih..
Terima kasih banyak2 kakak berdua,ingat juga kat sue ehh..

Buat kawan2 semua yg peramah,sila angkut balik award nih
Sapa yg suka masak bleh angkut award nih..yg baru nak blaja masak pun angkut gak eh
Kawan2 yang suka mengarang dan pastinya selalu masukkan entry dalam blog bleh angkut award nih gak..
Dan yang ini...

Award dari kak Azura
Baru nak kenal2 lebih rapat lg..Yg pasti,beliau baru sambut harijadi semalam...
Happy birthday to youu kak zuraaa!!

Rasanya takde award yg tercicir kot..dah bawak lori kontena angkut td haa..

Nak pass award yg cantek2 n cun melecun nih kat kengkawan/viewers blog ini..
Semoga hubungan kita sesama bloggers bukan setakat di alam maya sahaja..

Sila2 laa pilih award yg belum ada dalam koleksi atau berkenan di hati..angkut semua sekali laaagii kite sukaa!!Ikhlas bagi nih..sudi2kanlah yer :)
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 Komen Di Sini:

love2cook said... [Reply to comment]

Banyaknye award nih!!! kena pilih dah...hihi

mummyseri said... [Reply to comment]

tengkiu arr..nnt bile free kite angkut le mana2 award yg bole dinagkut...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...