Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Friday, August 7, 2009

Pulut Inti Sambal

Sekarang nih,bukan c kakak jer suka makan pulut sambal ni..
dengan abangnya sekali dah terjebak..hehee..arituh dah tayang yang bungkus daun pisang kan..
Arinih dedah sumer jer..seksi gitu..malas mak budak nih nak bungkus2..hihi.
Buat setengah kilo pulut,banyak jadinya..hehe..yelah kan, asyik2 macam tak cukup jer..huu
Pulut tuh plak kena masak lembut sket..baru budak2 n bapak budak laju jer makan... tapi taklah sampai lembik yer.hehe..


Buat yang tak suka atau tk dapat makan pulut tuh pejam mate jelah ek..hehehe :P
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 Komen Di Sini:

CikMin said... [Reply to comment]

wah...pulut...ermmm..nyumm..nyum.....tahan jek la kan nafsu nak makan pulut....

blogresipi said... [Reply to comment]

Seksi2 cenggitu cepat ler habis kak.. kite pon nak amek dua tiga ketul neh..tergoda dgn keseksian pulut akak tuh... hehee

HaSue said... [Reply to comment]

CikMin > tahan jerlah nafsu nak mkn pulut tuh ek kak...kang x pasal2 kena angin bb dlm pewut tuh.hehe

blogresipi/ijan > ijannn..mane blehh..kang masuk angin kak..akakkk jugak yg sushahh..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...