Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Tuesday, August 11, 2009

Gantung award dari kak Fae

Award nih lak...
Dr tadi asyik naik atas bahu hubby jer.. lenguh lak kang..
Kali nih minta dokong lak...nasib laki aku laa kalo terasa berat bini dia nih bertambah2..ekekee
Takpelah yer..demi nak menggantung award pemberian rakan2 bloggers nih..relakan aje laa ye yang..heee

Thanks to kak Fae nun di Jepun atas pemberian award nih...
Kali nih memang PAKSA semua yg ngah membaca blog nih amik award nih...heheee...
Nih termasuk laa mereka yang lom buat blog tp setia mengunjungi rumahku ini...
Yang dah ada blog tuh amik tauu..kecik ati aku korang tak sudi amik kang..huuuu... <-cam ugut jer nih...hehe..tak2,kalo sudi ambik laa ek..tanda ingatan perkenalan dan persahabatan yg diharap berkekalan sampai bila2...


Haaa...apa lagi,,ambik lerr...tq in advance :)
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 Komen Di Sini:

maiyah said... [Reply to comment]

salam.. makasih.. makasih dapat award yeh yeh yeh heee seronok lak

Watierman said... [Reply to comment]

ok....akak nak ambik le ni...nanti kita gantung yer....nanti le...hb balik...nak jugak di dokong cam Suee tuu...hihihi!

HaSue said... [Reply to comment]

k maiyah > wkumsalam..mekasih sudi amik award tuh yer kak..sue pun seronok sgt nih...ader gak yg sudi..huu

kak Watie > ekeke...dokong tinggi2 yer kak..kasi senaman sket kat hb tuh..hihi...tq sudi amik ..terharu nih

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...