Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Wednesday, August 12, 2009

Award Kukis Memujuk dr CtZura


Sedih pun ade award?hehe...
"Award" nih dibuat dalam bentuk kukis comel oleh CtZura khas untuk orang sedih cam aku..huuu..
Mekasih laaa mokcik susah2 jer wat kukis nih untuk kite..terharu nehh..hee
Nih kira sesi memujuk dr jauh laa nih kasi kukis ehhh..tapi tak kasi kite makan pong..
huahuaa...
Nape aku sedih ehh..macam x sanggup je cite kat orang..sadis beno rasanya.huwaaaaaaaa... :(

Apa pon,mekasih byk2 wat kawan2 yang sudi memujuk diriku ini dengan pelbagai ayat yg mampu gak wat daku tersengih sumbing nyaris2 tergelak dr semalam..huuu..tq2x
Tak sangka gak korang bace n3 aku tu sepenuhnya ya..ingatkan korang tengok duyan jerk.heee...
Yang tak mujuk pun takpe.tak kecik ati aihh...aku saje ngengada nak manje2 ngan kengkawan kat sini..heee
Nantilah,kalo kuat semangat akanku ceritakan..kalo takde ceritanya,maknanya tak cukup kuat semangat laa tu..ek?hee..

Sapa2 dalam kesedihan gak tuh..sila2 laaa amik award nih yerr..
Tak kisah laa korang ngah sedih pasal apa..pasal kek tak jadik ke..atau mancing tapi tak dapat ikan ke..lom dapat keje ke...huu...
Yang aku tau ngah sedih gak.. Sue yg berada di teratak impiannya..hee.amik2...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 Komen Di Sini:

maiyah said... [Reply to comment]

seronok kan dapat hadiah dari kekawan.. meriah

love2cook said... [Reply to comment]

Hasue...merajuk ker Sue...hihi ;)

HaSue said... [Reply to comment]

k maiyah > seronok dpt kawan2 yang memeriahkan hidup kita di alam maya nih kan... :)

love > takde lah love..hehehe... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...