Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Tuesday, April 12, 2011

Kad daripada Mas & Poskad daripada Nieza

Bila taip tajuk tu tadi nak aje taip pendek,'dari' mas & dari nieza..tapi terngiang2 balik masa belajar kelas bahasa melayu kat sekolah,cikgu ajar 'dari' tu digunakan untuk tempat..contoh 'dari sarawak','dari jauh'..kalau orang ni kena gunakan 'daripada'..kalau guna gak perkataan tu masa buat latihan,mesti dapat pangkah beso guna pen merah.huu...tuu masa aku terngiang2 je laa..kalo masa tak terngiang2,belasah je guna ayat mana2 janji paham..*idea takleh pakai..tengok kiri kanan takut guru BM ada baca n3 nih..ngeee..sibbaik xde..

Oh, ni haa..nak ucapkan tahniah buat kedua2 rakan blogger yang baru sahaja menyambut ulangtahun blog mereka baru2 nih..
Semoga kalian tetap terus membloggingkan diri sampai akhir hayat..tak kira di mana jua berada...kerana dengan blogging ni kite dapat mengenali secara langsung dan tak langsung rakan2 blogger kita..
Haa..mesti yang belum ada blog tu teruja nak buat blog gak..hikhik.

Buat Mas dan Nieza..Di harap ikatan yang terjalin sesama kita tetap kekal sampai bila2..

Nih aku baru nak gantung ni haa..


Kad daripada MAS..terima kasih mas..Hss,yang tak kenal lagi tu,sila terjah blog beliau di sini> mas-dapurmas.blogspot.com

Nih lak poskad dari Finland..jauh tu..terima kasih yer nieza.. Korang yang lum kenal tu apa lagi, terjah la ke sinun>nurniezza.blogspot.com

P/s:sori ye nieza..tak sempat tinggalkan komen kat n3 ulangtahun tu..tenet lemau jer nih..adeh
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 Komen Di Sini:

Mas said... [Reply to comment]

sue....maceh bebanyak sudi gantung bunga tu kat rumah kau....
maceh juga atas ucapan tu...
cayanggg kau...muahhhhh..

Nieza said... [Reply to comment]

wahhh dah gantung dahh sungguh terharu poskad ni dah sampai ke sarawak dah....bab tenet tu tak pe no hal kita faham janji msg sampai...

btw tq sue...suka dapat kenal ngan sue dan terima kasih sudi kwn ngan kita juga...dan terima kasih juga sudi gantung poskad ni...haha brapa byk tima kasih daaa....ekekeke
ok salam cyng....mmhuaahhhx2

Kjee said... [Reply to comment]

salam HaSue. Kjee harap sudi terima ole2 yg tak seberapa dari Kjee di blog Kjee. cara Kjee nak luahkan rasa kasih Kjee kepada semua yang sering singgah di dapurkakjee.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...