Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Sunday, April 10, 2011

Awards lagi..Tq! ^_^

Dah macam minggu awards sedunia lak minggu ni kan..
Terima kasih pada yang sudi memberi..sebelum ni ada yang suruh amik award tu kalau saya tak terambik jangan laa kecik ati..kadang2 tak sempat,kadang2 terlupa..kadang2 tenet slow..huhu..selalunya kalau kat cbox tu anda tinggalkan komen memang akan saya baca,tapi bila dah dituruti komen lain,nak bukak yang previous tu makan masa lak kalo tenet slow..yang senang sikit kalau tinggal kat petak komen..bila2 masa free leh buka n3 tu balik..ngee..ni pun ada x tereply lagi komen berbentuk pertanyaan kat n3 lepas2..*kalau agak2 korang nak aku jawab cepat,korang pekik kuat2 kat cbox yer..huhu...

Berbalik pada awards comel2 belaka kat bawah nih.. Lori semua dah kena sewa,terpaksa heret je bawa balik umah..tepi2,nak gantung nih...!
Terima kasih buat LOVE2COOK dan IZAHDAUT yang sudi menyenaraikan nama saya sebagai salah seorang penerimanya dalam list mereka yang panjang itu..






Dengan itu,buat penerima award ini seterusnya,sila rujuk senarai link di sebelah kanan yang tertulis 'Terbaru dari mereka' tuh..kalau ada link anda..sila laa angkut award di atas yer...kalau SUDI lah..buat mereka yang belum tersenarai di situ,tapi selalu lepak2 juntai kaki kat blog biru nih,jangan laaa kecik hati..ampunnn ye..kalau nak join senarai link kat blog tak seberapa ni,sila maklumkan tau,jangan malu2..sebab kadang2 tak nyempat2 nak update link kat situ..huhu..tu pun kalau sudi..
Kalau tak sudi,saya nak merajuk dulu laa yer..nak gi baling batu tepi kolam n wat2 muka frust gitu..huk...
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 Komen Di Sini:

Trying To Be Muslim.. said... [Reply to comment]

HaSueeeeeeeeee...tahniah for the award.....and jutaan tq sbb Ayu ada dlm list itu....terharu koooo.....tapi now ni dtg kutip2 dulu k...sbb budy tgh packing nak balik Tganu.....yeyyyyyy!!!

ZalinZalina said... [Reply to comment]

Sue...kak ina tak faham apa ke guna award2 ni...senang2 nanti explain kat kak ina ye..tq :)

EmbunRosaliza said... [Reply to comment]

assalam sue nnt akk amik ya, nk gantung la ni amani cam layu2 dh ni, takut jaga pulak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...