Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Friday, May 1, 2009

Selamat Hari Pekerja..Jom Makan Tembikaiii!!

Salam semuanyaa..
Kepada yang bekerja juga pada hari orang bercuti nih.selamat bekerja diucapkan eh..

Kepada suri rumah laks..kita nih mana laa nak cuti kan..rutin xde beza sgt..cuma yang bestnya cik abe x turun keja..leh laa nolong membanting tulang wat keja umah dan melayan karenah anak2..

Paling tak pun kita berpeluang berjalan2 ngan keluarga di hari cuti2 nih..mesti laa best sebab cuti2 masak..makan luar.hehee

Pagi tadi sempat merayau gi bandar..
On da way tuh ade plak org jual tembikai atau semangka(bhs srawak)
Murah2 woo..sebijik beso tuh rm10 jer..

Kalo kat bandar tadinya tuh maybe around rm18 besar gitu.
Beli 2 bijik yg agak besar..sbb takut esbox x muat daa...

Belah2 tuh tgk x berapa nak merah..tgk aa bijinya mcm muda lg..tp dah manis woo.
Agaknya memang spesis gini kot?(memandai jek)

Jom laa layan buah nih..
sllrrppppp..nyummm!nyummm..
emmm..manissssnyierr!!
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 Komen Di Sini:

Sulela said... [Reply to comment]

Wooooowowowo...meleleh ayaq liuq tengok tembikai tu. Meh la cikit...hehehe

hf said... [Reply to comment]

da la musim panass..air tembikai sangatt besshh!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...