Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Monday, September 14, 2009

Happy Belated Birthday To Dayangjack

Walaupun dah 'belated' besday.nak gak bagi kad besday buat Dayang_jack dan sekali dengan hubbynya yang menyambut besday pada tarikh yang sama...12/09..sama tarikh besday my doter,eyana..bestnya kan..husband n wife sama tarikh besday....Leh sambut sama2,potong kek besday sama...suap menyuap kek sama2...lomantik wooo...hehehe...to dayangjack,sori kamek lambat mberik kad eh....tapi kata org, better late than never..huhuuu...

Semoga cik kak dayang n suami berbahagia selalu dan semakin dimurahkan rezeki serta mendapat apa yang kalian impikan...bilaa laa nak tambah rakyat malaysia nih eh cik kak dayang?heheee...

sudi2kanlah amik kad dr kamek k :)
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

1 Komen Di Sini:

maiyah said... [Reply to comment]

salam.. tak kenal pun nak redah jer ucap samat ari lahir hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...