Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Wednesday, May 25, 2011

Kue Teow Goreng Simple2 Aje...

Kalau nak goreng kue teow nih jangan guna banyak minyak..buh sikit aje untuk menumis..kalau tak kite cepat muak nanti..dah laa spesis mee gedabak kan.hee..
Mee ekor tikus pun spesis mee gedabak jugak..tapi aku tak pernah lak masak..pernah makan jer,beli kat pasar malam..nama tu memang tak boleh blah je kan..heh :D
Sebenarnya bukan laa penggemar tegar mee jenis beso2 ni..tapiiii,sekali sekala layan kue teow nih memang sedap gak kan..
Goreng simple2 aje..gini ha.

Pastu,hiriskan cili padi,tabur daun sup n daun bawang ..pastu kan, perahkan limau kasturi..ermmmh! Barulah sedia untuk disuapkan ke mulut sendiri..hehe :P
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

6 Komen Di Sini:

cik cek said... [Reply to comment]

Salam Sue...

Morning2....pepagi dah sampai rumah Sue ni....dapat sepinggan kuey teow goreng ngan secawan kopi best jugak ni....ada lagi ke dik...he he :)

Sari Yusa Ibrahim said... [Reply to comment]

Hasue, akak paling minat mee yg beso2, hehe

anymz said... [Reply to comment]

makciiiiiiiik,kita nak dtg nak makan!!..

Mas said... [Reply to comment]

sue..ni peminat kue teow sampai.....
nak sepinggan...

geez said... [Reply to comment]

sedapnye..... kite buat char kuey tiaw semalam... :)

ijan said... [Reply to comment]

Kalau suap kat mulut orang lain jugak boleh tak kak HaSue? wakaka... suap tang lauk banyak tu ye..hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...