Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Tuesday, November 10, 2009

Award dari nyza

Sebelum terlupa,nak tepek award dr Nyza nih..
Kang terlepas ke thn 2010 basi lak kan..hehe
Nyza nih rajin masak2 tauu..Manis jer orgnya..suke senyum,mesti periang jer orgnya!hehe..
Mekasih yer nyza..semoga hubungan persahabatan yg terjalin berpanjangan hendaknya..
Lum berkesempatan chat panjang ngan nyza..ada masa nanti kite borak sampai pengsan!hihi

Buat pengunjung blog ini,sudi2kanlah bw balik award nih yer.
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

3 Komen Di Sini:

nyyzza said... [Reply to comment]

slm kak,
tq sbb sudi terima award tu..
semoga persahabatan kite berkekalan ye walaupun di alam maya ni je..
syg akak!

ain said... [Reply to comment]

tahniah dpt award!!! tima kasih juga kerana memanjangkan award ni. senang2 akak tepek ye! tq!!!

HaSue said... [Reply to comment]

nyyzza > w'kumsalam..mekasih gak wat nyza yer...aminn.. syg nyza juge.. ;)

kak ain > mekasih sudi amik kak ain..suke laa org2 sporting sudi amik award nih..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...