Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Monday, November 2, 2009

Award dari Kak Azura Rahman

Dah lama tak main tepek2 award ek..
Dapat award nih dari kak Azura Rahman yg terer baking2 tuh..hehe
Kak zura juge baru selesai final exam sem 5 dan semoga mendapat result yg diharap2kan yer kak..!
Terima kasih banyak untuk award ini dan semoga perhubungan persahabatan kite bukan setakat di alam cyber saje..

Sue nk panjangkan pula award nih kepada kawan2 yg dikenali di alam cyber nih..
Sudi2kanlah amik yer.. :)
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 Komen Di Sini:

ieda said... [Reply to comment]

toceee2 dik .. akak amik erkk ..

ermm x tau biler nak publish .. heheh

HaSue said... [Reply to comment]

kak ieda > tq kak sudi amik.besh lah akak nih sporting abis..hihi.. x kesah la nak tepek bila2 pun.. ;)

nyyzza said... [Reply to comment]

hi hasue..
niza dh amik award..
terima kasih byk2 laling...

HaSue said... [Reply to comment]

nyyzza > hi niza..timakasih sudi amik award nih yer laling..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...