Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Sunday, April 8, 2012

Kad dan Bunga dari Finland.. :)

Assalamualaikum.. ^_^

Sebelum basi kan,nak angkut kad dan bunga2an dari Finland.. sempena ulangtahun kelahiran blog seorang rakan blogger yang buat masa ini menetap di sana.. sebenarnya 4 hari yang lalu dah tarikh ulangtahunnya,tapi kebizian melanda,tertangguh lak jadinya..
Sorry Nieza,dah angkut kad dan bunga yang comel nih aritu tapi tak sempat2 nak naip dan mem'publish'.. hee..


TAHNIAH buat Nieza.. dah masuk tahun ke 2 berblogging.. semoga semakin mantap lagi dalam arena blogging selepas ni. Walaupun kadang2 tu kita sibuk dengan aktiviti masing2, blog nieza pun kadang2 tak sempat nak jengah tiap hari(insyaAllah cuba dijengah juga jika berkesempatan lagi2 tenet pun dah ok sikit ni compare sebelum ni,hee) diharap persahabatan dan ukhwah yang terjalin tetap bertahan sampai bila2.. :-)

Terima kasih atas kad comel kat atas ni yang Nieza ambil sendiri gambar2 tulip tu..bestnya tengok bunga2 tulip secara live dengan banyaknya..!!
Semoga tetap memeriahkan lagi dunia blog masak2 dengan masakan2nya di perantauan.. dan yang best jugak bila nieza share pengalaman2 di tempat orang..
Untuk Nieza, good luck n all the best to u..!!

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 Komen Di Sini:

Unknown said... [Reply to comment]

Tqvm Sue sudi ambil bunga dan kad ni..terharu lak rasa. Tak pe kita memahami kadangkala kesibukan tak dpt utk kita singgah semua blog. Nieza pun sama. Tapi ingatan mesra tetap kekal selamanya.Semoga perkenalan kita di alam Maya ni akan kekal hingga dialam realiti pula satu hari nanti..InsyaAllah:)

HaSue said... [Reply to comment]

sama2 nieza..
Amin atas doa nieza tu..mn tau bkesemptn bertemu scara live satu hari nanti kn.hehe :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...