Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Tuesday, June 23, 2009

On My Birthday..,I wished..

Salam semua...
1stly nak bagitahu,besday aku bukan hari ini,okey..
Tapi pada 22hb Jun yakni semalam..
Melangkah ke nombor terakhir 20-an..amboiii,muda laaagii..hahah..

2ndly,lama korang ngadap sotong masak kunyit ekk..sorie,masalah teknikal ngan komputer..Pada korang yg dah mencuba..tima kasih byk2 eh.semoga kena dengan selera.. :)

OOppp..Jap2,aku nak marah nih..
Gini,semalam kan laptop aku dah ok dari koma selama lebih kurang seminggu.
Pastu aku punyer laa seronott nak on9,tp signal celcom semalam,x kira laa broadband atau phone semua tak ada..ada kejap,pastuh ilang balik..
Sibbaik sempat gak me reply mesej kengkawan n adik beradik yg wish besday semalam tau..
Kecik hati sungguh aku ngan celcom nih..huhuuu..
Hari nih pula dari malam tadi sampai pukul 9.36,5 saat baru signal muncul..
Iskhh2..
Tak bleh gak marah kaw2 sangat ek,kang muncul lak kedut kaw2..muehehee..
Lagipun dapat laa nak call n sms free kat 8pax list seminggu..ok laa tuh..
Sampai hari mendung pun aku kol adik aku,nak bagitau..hahaha

Ok2..semalam kan,kitorg kuar gi bandar(Mukah),Babah bawak jenjalan..dan shopping..(yeyeh)



Sempat laa aku beli apa2 yg patut dan tak berapa patut..(hadiah besday tuh.rasa nak angkut jer sumer brg2 kat kedai..eheee)
Segala acuan2 kuih muih pun aku angkut balik..menambah semak samun dalam kabinet tuh haa..aheh
Yeahh..memang best sangatt2...spending time with my family on my birthday..

Dah balik,dapat plak surprise yg mmg tak kujangka langsung,a besday cake-hubby kirim dr kawan yg pegi Sibu..adehh,camner aku leh x tau eh..ehee..tengkiuu suamiku..best jer dpt surprise gaya berbeza tiap tahun..tp thn nih mmg aku x sangka ader kek sebab kitorg pegi memana pun sesama..so x saspek langsung..huhuu


Dah biasa sangat tengok kek besday kan?Yang Penting kek tuh kaler BIRU ok..i likeeee..! ;P
Tapi aku memang jarang makan kek2 span nie..tp kann..,
kek nih mmg sedap..rosak diett akuuu..uhuuu
tah perisa marmalade ker oren aper ke..sedap sangat perisanya..eheh..
Lagipun besday sendiri,kenala makan gak yer tak(err..bleh guna ke alasan nih)

Banyak gak amik gambar sebenarnya.tp malas laa aku nak upload,

server+komputer nh cam pakat2 jerk xnak aku on9.
Baru klik,laju jer kate PAGE LOAD ERROR..
Later2 laa eh,kalo rajin banyak..huhu
n3 nih pun siaran tertunda tadi..huahuaaa..
pasnih nak gi merayau lak..lama x jenguk umah kengkawan..
Tuh pun kalo bleh nak merayau.pehh..sibbaik takde kedai komputer berdekatan..nyesal jer x beli masa kat miri hari tuu..huwaaaaa...

Kepada korang(Bloggers) yg nak wish..(perasan jer aku nih kn!)..
wish laa kat petak komen n3 ini,ia adalah HADIAH HARIJADI yg aku harapkan dr u allz...(dengan muka tak malunya)..hahaha...
Sebab apa..kat petak n3 nih la kenangan bersama kawan2 bloggerz terpalit sampai bila2.. :)(kecuali dipadamkan,ok)

Terima kasih kat korang yg tak jemu bertandang ke sini..



Edit sikit,dapat e-card nih..

Dari Kak Intan myr..
Dari kak Hunny myr .

Terima kasih ingat my birthday..n bagi kad yg comel2 ini..thanks alot..
Dan thanks juga pada akak2 yg wished my bday kat cbox sebelum n3 nih di post..dan juga kat forum myr.sayang korang sumerr.muahhh!
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

9 Komen Di Sini:

Love2cook Malaysia said... [Reply to comment]

Belated Birthday wishes to u Sue...
Bak cake cket!!! ;)

K.Nor said... [Reply to comment]

dah wish kat luar nun, tp kena wish lg ya kat sini.. ok la wish laa sekali lg.. HAPPY BIRTHDAY YA SUE... kek ada lg ker? :)

Ciklinn said... [Reply to comment]

hepi besday sue... semog apjg umur murah rezeki yer.... hihihihi samlah kita menuju akhir 20 an... hahahaa taksanggu p aku nak kethn depan.. huaaaaaaaaa

princessfrogy said... [Reply to comment]

hye sis..
happy birthday...

eh yg ke bape erk? hehe :)
wishing u all da best k..
semoga ceria n bahagia bsama famili..
sila ambil katak di dalam kasut di luar umah k..
itulah hadiah drpd cikfrogy.. hehe :)

Sulela said... [Reply to comment]

Happy belated birthday, HaSue... Semoga dipanjangkan umo dan dimurahkan rezeki, insyaAllah...;)

Eyna's said... [Reply to comment]

Appy belated birthday ek.... smoga b'bahagia selalu....murah rezki...dan dipanjangkan umo....

p/s: smalam line celcom mmg teruk amat...kjap2 putus...kalau ada pun...stakat 2G je...

salamdariborneo said... [Reply to comment]

salam sue...happy belated besday ye,semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki.

ctzura said... [Reply to comment]

My dearest HaSue...
Happy belated BIRTHDaY....
Semoga gumbira & berbahagia selalu...d murahkan rezeki.

p/s: Dah tue dah tau!!!!

Softtouch [Hanim] said... [Reply to comment]

hepy birthday su...nmpak sedap kek tu..unik,mcm xpernah nmpak pun..ke sy yg ketinggalan. Lama dgr kabar berita.igtkan merajuk ke ape ker...semoga diperbykkan rezeki n hepy alwayz bsama kluarga terinta

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...