Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Thursday, January 7, 2010

Daging Hitam Manis

Dah lama tak masak gini..teringin lak rasanya...
Lauk pauk gini memang kesukaan budak2...sebab tak pedas.. kalo nak pedas leh tambah cili kisar masa menumis cuma rasa asal lari laa sket dan jadik resepi lain pulak..hehe..
Macam dah bagitau sebelum ni,menu ni juga sesuai menjadi pilihan untuk hidangan tetamu yang datang bertandang atau jamuan..

Untuk resepi penuh sila ke SINUN(klik)

Kali ni macam terkurang letak kicap lak..tapi takpe laa...janji sedappp sehingga menjilat pinggan
jari.. :P
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

6 Komen Di Sini:

kak rosaliza said... [Reply to comment]

salam sue...suka akk dgn dgg hitam manis gini...rasa lembut je dgg tu...

geraugebang said... [Reply to comment]

Hitam manis, yang hitam manis. tentulah dagingnya. Orangnya. Hitam manis? Kuning langsat? Putih kuning? Putih melepak? Kak gerau kuning kunyit. he he he.

bintangku said... [Reply to comment]

Isk.... tak tahan tgk. Rasa nak ngap jerk. :P

indahhouse said... [Reply to comment]

Salam kak hasue,
lapo dah ni, tengok daging tuh! nampak sedap!

Fa'e said... [Reply to comment]

hitam manis...hitam manis...yg hitam manis...pandang x jemu...dpt makan lagi sedap...

c_da said... [Reply to comment]

yummyyumyyy....kompen makan 2 pinggan...huhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...