Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Wednesday, August 18, 2010

Sirap Ceri Bandung Cincau

Salam petang semua..baru dapat online secara molek petang ni..pagi tadi line tenet ntah hape2....huhu..Oklah..rasanya semua dah biasa buat air bandung cincau nih kan..cumanya aku tak guna sirap ros,tapi ceri(biasa guna cap 3 diamonds)..bandung yg dihasilkan dari sirap ceri ada kelainan dari segi rasa dan hubby lebih suka rasa bandung ceri berbanding bandung ros..lagi satu aku guna cincau minuman yg dah siap tu..maksudnya yg dalam tin tu haa..heheee..tambah susu pekat sket,susu sejat dan sirap ceri..pastu tambahkan sedikit air untuk seimbangkan manisnya...dah siap...letak ais untuk minuman yg sejuk menyamankan tekak..

Oh ya...minuman cincau dalam tin tu juga kalo susu pekat,susu sejat n sedikit air+ais pun dah sedap..ala2 rasa air cendol tanpa cendol..hehe
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

4 Komen Di Sini:

Kerull said... [Reply to comment]

Salam Hasue..wah berbandung2 nampaknya..ni yg terliur ni..hi hi hi..kalau dah haus sume air nak cuba..

Nidza said... [Reply to comment]

amboi...sedapnya...terliur ek...

Kak Rosaliza said... [Reply to comment]

salam sue..semlm akk pun minum air cincau gak..n anak2 air bandung...lps abis air cincau tu akk tambah lah air bandung pulak heheh..mmg best air cincau tambah susukan

HaSue said... [Reply to comment]

Kerull:wkumsalam..haha..itu sememangnya betul...lagi2 bulan posa ni,sejenis air x cukup jer rasanya..hehe

Nidza:jemput laa minum..hehe

Kak rosaliza: wkumsalam kak..ha'ah..sue suka banget cincau tu tambahkan susu..hehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...