Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Tuesday, June 7, 2011

Dah 1002 Followers..Terima Kasih..

Buka jer dashboard pagi tadi nak mengentri,tengok dah 1001 followers rupanya blog biru yang ber bubbles ni ha..pastu terbantut nak ngentri sebab urusan sana sini tak abis2..haihh..
Online lagi pas lunch ni dah masuk 1002 followers..
Sebagai seorang blogger,ada yang tak kisah pun kehadiran follower dalam blog mereka kan.. tapi bagi aku followers ni memang pembakar semangat blogger sendiri termasuk aku ler tu..

Memang ada yang jadi follower semata2 nak kita follow mereka balik,tapi aku rasa ada gak yang jadi follower blog ni sebab diorang memang follow entri2 blog..ada yang jadi silent reader..silent reader nih adalah pembaca blog yang dendiam jer tak komen apa2..
Pengomen entri blog juga amat2 menguatkan semangat seorang blogger untuk terus berblogging..betul tak?
Tapi,siapa pun korang..
Aku nak ucapkan terima kasih banyak2 sebab sudi singgah n bertandang(atau berambeh dalam bahasa sarawak) ke blog ni...
Insyaallah selepas ni akan lebih banyak entri yang diharap dapat memberi manfaat sesama kita..yang tak bermanfaat kat korang tu mungkin manfaat ke orang lain kan..kalo tak bermanfaat langsung,jadikan laa sempadan..hehee...

Walaupun tahun lepas aku nyer blog ni on off..banyak off dari on sebenarnya,tapi masih ada yang sudi nak follow..terharu juga dibuatnya. Kadang2 bila tengok follower semakin bertambah,rasa nervous pun ada ..harus ke ada perasaan gini?haha..harap viewers leh terima la seadanya kan.. :)

Sekali lagi terima kasih buat semua followers blog ni,yang selalu komen dalam entri2 aku walaupun yang merapu ntah hape2..kat entri masakan,kat cerita2 ceriti..kat tutorial yang tak seberapa..dan sebagainya.. walaupun ada di antara korang tak follow sangat pun..hehee..

image credit to google

Nak tq sorang ke blog masing2 tak larat nih...Jadi buat korang yang sudi,silakan la amik bunga biru ini untuk kenang2an dan tepek kat blog memasing..dah amik sila tinggalkan komen kot2 ada lucky draw nanti kannn..haha

Aku tengok ada juga follower di kalangan bukan blogger,sebab itu 'recent visitor' membantu aku melihat mereka2 ini..aku sangat menghargai kehadiran kamu dan kamu juga kamu..terima kasih! Salam sayang dari HaSue..

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

28 Komen Di Sini:

DjDayang Jack said... [Reply to comment]

yahuuu!..tahniah, sue!...kmk pun slalu singgah blog ktk tp slalu jak x dpt ninggal jejak...asik2 error jak eh..huhu. apa2pun, keep on blogging dear! kmk ambik bunga ros biru ya embak pulang...adehh, beratnya frame tok eh...lelah nyawa mek embak..hrp2 dpt lucky draw tok..hahaha

Ketuhar Panas Yatie said... [Reply to comment]

Tahniah HaSue , walaupun kita baru berkenalan tetapi pertama kali akak masuk ke blog ni terus ada maklumat yang boleh membantu diri akak dan sesiapa sahaja. Akak jarang juga dpt nak jenguk2 rumah org sbb agak sibuk tapi kalau ada masa tu suka juga berjalan2.

Anonymous said... [Reply to comment]

assalamualaikum...
tahniah kak sue...Semoga lebih produktif lagi...banyak info dan petua yang sgt berguna dlm blog akak!! keep it up..

anymz said... [Reply to comment]

hasueeeeeeee

tahniah yaaaaaaa....
maceh bagi bunga biru ya..daun biru tak ado ko?..hehe..
tahun lepas selalu gak akak masuk ke sini tapi thn lepas akak tak reti BW lagi.lepas post entri terus tutup laptop cam org berlagak je akak masa tu,pastu bila org komen tak reti2 le nak balas balik..hasil rajin berinteraksi dgn cikgu hana jepun tu barulah akak paham..
alangkah indah dan seronoknya dunia siber ni kan..apa lagi dapat kwn2 macam korang..

Alhamdulillah dan tahniah sekali lagi dari akak.
Tergeliat tangan den ni hah bilo taip bahaso sopan2 ni..hehe

Fauziah Samad said... [Reply to comment]

best intai blog awak. macam2 ada. sibuk dengan anak2 kecik tapi rajin ke dapur. paling jeles bila en somi awak rajin tangkap ikan. I like!!

izahdaut said... [Reply to comment]

tahniah hasuriah.
awak memang terbaik..dan memang deserve it.. pening kepala pulak saya nak tukar kan dalam bahasa melayu. saya suke belog awak.. err bunga biru betul2 ada? kikiki

tahniah..bagi sikit aura ko tu kat aku leh?ok aku berambus dulu..eh berambeh tu aku ingat berambus..hahahahha

Mas said... [Reply to comment]

tahniah sue..
blog kau memang best....
aku suka....
moga terus mantopppp ngan n3 yang menarik....

..:: k i n a k O y u @ m a m a ' a D a m ' ::.. said... [Reply to comment]

TAHNIAH hasue....ramai dah follower tue. mesti best kan?

noorsafone said... [Reply to comment]

Tahniah sue...sedikit sebanyak...follower kita menaikkan semangat utk terus menulis kan...wow dh lebih 1002 follower...blog yg selalu kak noor singgah dan mencari2 resepi yg menarik..happy blogging..

Ummi said... [Reply to comment]

Sue, tahniah....berkat kesabaran dan merangkak perlahan2 pun xpaa...biarpun followers ramai ke tak ke...janji blog kita punya info dan sesuatu yang boleh dikongsi bersama kan..itu lg penting...muaaahhh!

K.Nor said... [Reply to comment]

huk allohhh rose pun kaler biru! fanatik biru betul la mek sorang ni.. yg dalam2 tu semua kaler biru ke? hahhaahaha... gurau ya sue :)

tahniah buat hasuriah tahir yg sentiasa ceria sentiasa baik hati.. ehhh akak nampak ada dedaun ijo la kat recent visitors tu.. cantik kan kaler ijo.. dari jauh dah nampak tu.. heheeh... yes.. yes.. i luv u to.. (jawab soalan dlm lagu silin dion ni.. )

K.Nor said... [Reply to comment]

ehh .. ehh... lagu silin dion tu kat blog org lain la sue.. kebetulan duk BW bukak banyak tab ni.. hehehe

Unknown said... [Reply to comment]

Assalam Sue, tahniah...tumpang gumbira juga bila tgk ramai yg follow blog sue ni...memang best mcm-mcm ada kat sini...ada anak kecik pun masih rajin msk-msk ni memang tabik spring ni...so teruskan menulis dan berblog yer.. oklah nak angkut bawa blk bunga lawa tu la....suka colour biru..tq yer:)

ucubakery said... [Reply to comment]

Tahniah..

Sambungan komen gi ke post ucubakery

http://ucubakery.blogspot.com/2011/06/award-dari-sue-hasueblogspotcom.html

Amie said... [Reply to comment]

assalam sue,
tahniah dpt follwers cecah 1000 ke atas... kira kategori popular tu... teruskan kerajinan sue tu eehhh...

Zalieda Zaliedana said... [Reply to comment]

Assalam kak,nih mai memalam buta dahni..Bz memanjang skang nih kak..Sekalung tahniah utk akk yer..Byk gak ilmu yg sy dapat dari blog akak nih..Tengs ya kak,atas segala perkongsian akak..Best sgt kenal akak2 di alam siber nih semua..

N i e Z a said... [Reply to comment]

tahniah...selamat berblog...hehehe..sma2 menambah kenalan..nak tepek jg la bunga biru tu..

TopsyTurvyMum said... [Reply to comment]

Tahniah Hasue!
Thanks sudi kongsi resepi dan tips yang berguna:)

Zana~Sweet Rose said... [Reply to comment]

salam sue...tahniah dari akak, dah lebih 1000 follower..tmpt singgahan akak jugak. tkasih share resepi & bunga biru yg cantik tu.

Sharifah Nadzarah said... [Reply to comment]

asalam..tahniah & tqvm diatas bunga biru yg cantik tu...semoga ukhwah kiter berpanjangan..
p/s sy amik ye bunga tu...

EmbunRosaliza said... [Reply to comment]

Tahniah buat hasue: i love my life, sekejap je dh lebih 1000 follower, semoga sue terus bersemagat dlm dunia ini

Yatie said... [Reply to comment]

Tahniah Hasue,
Akak baru balik bercuti...so mood masak2 masih merundum...apapun akak ucap tahniah buat Sue..tq bagi bunga..nnti akak ambil dan gantung kat umah ya...

HaSue said... [Reply to comment]

Terima kasih atas ucapan n kunjungan kalian ya..
sayang korang semua!
Pada yg sudi amik bunga tu n gantungnya terima kasih skali lg..amat2 menghargainya..

Kak Sam said... [Reply to comment]

Assalamualaikum....
alamak ketinggalan kapal terbang lagi. tapi rasanya boleh lagikan nak ucapkan TAHNIAH. Semoga akan terus diberikan kesihatan yang baik untuk terus mencurahkan ilmu yang ada di sini dan juga semoga berbahagia selalu di samping keluarga tercinta.

Nadz Nazharzan said... [Reply to comment]

Sueeeeee... Sori la dah tertinggal ketapi nampaknya.. Tulah asyik bercuti jer kan.. Anyway tahniah sbb kini dah mempunyai follower sehingga mencecah angka 1000 dan lebih.. Boleh ker akak angkut bunga biru tu??heheheee...

Sheery Dream Cakes said... [Reply to comment]

Tahniah sue... moga akan terus maju jaya.. :)

Ain Fajar said... [Reply to comment]

salam k.hasue...lama ain tak berblog so ain ni ketinggalan la sikit...ain nak ucap tahniah kat akak coz dah dpt 1000 lbh 4lower...blog akak mmg terrrrbaeeeekkk...ain suka terutama bab tutorial n kek lapis serawak..kira akak dah mcm sifu jer..hehehe teruskan yer kak...tahniah

HaSue said... [Reply to comment]

Terima kasih buat semua ucapan dan doa kawan2...semoga ilmu yang tak seberapa dapat kite manfaatkan bersama..terima kasih sekali lagi :)\

Bunga biru tu sila2 laa ye..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...