Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Monday, April 13, 2009

Chimo Dah Kembali!

Salam..
Alhamdulillah..Semalam Chimo dah berjaya ditemui oleh asbenku berkeliaran bhampiran kantin tuh juga..keadaan kurus semacam jer,baru seminggu tu..(ia ilang Isnin,dpt balik ke rumah pun Isnin juge..)
Chombi mungkin kurang kenal dah ngan anak ia itu,
atau Chombi marah sebab Chimo lari dr rumh agaknya.Mana tak,masa diekor makan bersama Chombi x abis2 mengomel ngan Chimo..
Kemudiannya pulak,Chimo nak nyusu(diekor ni dah tua2 pun nyusu lg) DIGIGIT nya anaknya itu.huhuuu..
Sekarang nampak dah ok..
Harap Chimo dapat pengajarannya..
Banglong n Kakak pun hepi sangat Chimo dah balik umah.. :)

Tq Dayang,4 ur support..sunkist nak kucing yg mane satu eh..
susah2 amik 'Eveready' jelaa..bapak diekor nih.
Kaler sebijik cam Chitam.heee..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

2 Komen Di Sini:

dayang_jack said... [Reply to comment]

tahniah, Sue. happy kamek dgr berita tok...berik jak nya makan byk2 supaya gemuk n montel :)

HaSue said... [Reply to comment]

Sori eh..kmk br perasan ada komen sitok.hehe..
nek tok dak ya nang kuat mkn..cuma x mauk juak mun asyik mkn fastfood sidak ya

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...