Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Wednesday, September 28, 2011

Wordless Wednesday


Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

10 Komen Di Sini:

EmbunRosaliza said... [Reply to comment]

Eh pisang bercabang dua sue, kat ne tu...moga panjang umur pkk ni, dpt tgk hasilnya nnt, mungkin buah kembar siam juga heheh

Zaliedana said... [Reply to comment]

Uishh xaci lah xnk ckp nih,Eh akak,nnti dah berbuah nih,kembar juga kut no,kalo mkn msti zhariff dpt adik kembar,hihi..Pokok akak ke..

Cheq Sue said... [Reply to comment]

dorp ajem tengok lagi neh... ko sambong 2 ke sue? he he he

tun_telani said... [Reply to comment]

Oooo.. tun lumpy sket, ingatkan nk tunjuk kebun blkg umah, baca komen baru perasan yg pokok tu bercabang ye.. kalau dpt buah nnti hantr2 la ke bintulu ye. mana tau dpt anak kembar bak kata kak ct tu. hihi

anymz said... [Reply to comment]

oooo..paham..paham....bukan lidah ular je bercabang dua ya..ooo..paham lagi sekali...pokok pisang kat mukah ni pun bercabang jugak ya..oooo..(jln sambil garu2 kepala sbb memikirkan sape kah yg tanam pokok pisang ni.hasue kah????)...:DDDD

HaSue said... [Reply to comment]

@EmbunRosaliza
a'ah kak..lokasi nya belakang umah kat kampung. kebun jiran..snap masa raya aritu..hehe..
kalo x silap pisang ni dah pernah berbuah dulu..pastu dia nyer jantung ada banyak..kalo x silap la..kalo silap nanti sy betulkan.mmg unik kan..hehe

K.Nor said... [Reply to comment]

untung la tu.. boleh dpt 2 tandan pisang :)

Ryo Azhar Rahza said... [Reply to comment]

huhu..baru ingat hari ni hari rabu..entri ko wordless wednesday yer..huhuuhuhu

Kak Sam said... [Reply to comment]

Aik virus M masih menyerang ke? Ingatkah dah musnah semalam

Amie said... [Reply to comment]

agaknya tunasnya 2 kot.... macam2 ada ye,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...