Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Saturday, May 23, 2009

Award dan Tag[2 in 1] Part 2

Okeh..kite teruskan meng'collect' award...errr,dan tags lagi skali.
Lepas nih nak pas lak award kat 6 Bloggers.. atau lebih
Bukan nak mengenakan ke ape..
Tags nih bertujuan utk saling mengenal lebih rapat lg..hehe..
Cara menjawab ikut kreativiti masing2 asalkan menjawab apa yg ditanya laa..
dan untuk memeriahkan blog..supaya nmpk lebih menyeronokkan..kan kan?
..dan,nak tambah keje korang..ahak :P

Tags nih lebih kurang ngan sulela bagi tuh,tp award lain plak.eheh

1-copy badge"2009 CUTE'S BLOGGER AWARD"untuk letakkan
diblog anda.
2-Link/ceritakan kembali siapa yang memberikan award ini
kepada anda?

Award nih diberikan oleh
CtZura
  • Ctzura nih baru gak dikenali tapi macam senang jer nak masyuk geng ngan dier nih..(Sapa laa gamaknya dier nih ekkk..hihi)
  • Aku lom penah jumpa kat realiti pun...(ntah2 dier nih puteri bunian ke..kan.hahak)
  • Dier duk kat Miri tp berasal dari Johor..ikut suami bertugas sebagai seorang guru..(lorr..bukan puteri bunian laa nih ekk)
  • Beliau bercita2 nak menjadi petani moden di masa akan datang sebab tuh minat asal dier lepas abis study(hoh!sah bukan puteri bunian!)
  • Ctzura nih nampak jer pendiam tapi otak penuh cerita nih..(cewahh,cam pakar motivasi je aku kn)
  • Nanti aku rasa kalo nak gi miri aku nak serbu umah dia.hahaha..(jaga ko ct..siap ko kena buat puding beruang)
  • Ohya,aku lupa dia ada sepasang anak yg chumel2 belaka.(aku nak kata husband dier chumel gak tp kang dier tendang aku naya plak)
  • Ohya lagi sekali..dia nih sebaya ngan aku daa..beza umur bulan2 jer...err,aku tua sikitttt je.heh (err..diulangi,tua sikittt jer tau..hakhak)
3-Setiap blogger mesti menyatakan beberapa fakta/hobi diri sendiri
sebelum memilih penerima award seterusnya (anda di tag).

Beberapa fakta/hobi 'lagi' mengenai aku:
  • Sila rujuk tags dibawah...errr,x boleh eh?eheh
  • Seorang yang simple & berfikiran terbuka (angan2 dulu nak jd pakar psikologi..heh)
  • Suka gelak,suka nangis(alamak,bocor rahsia aku)
  • Suka kumpul majalah(ada gak benda nak anak aku sepah2kan)
  • Suka masak2 tapi kena kontrol makan(badan cepat naik..huhuuu)
  • Benci ngan samseng jalan raya(gelaran baru mat rempit kan)
  • Rindu giler babas kat geng2 masa sekolah dulu..huhuhuhh.. (rata2 dah jadik mak org)
4-Anda perlu memilih 6 award seterusnya dan menyatakan pada
mereka diblog anda....
  1. Kak Intan
  2. Nana
  3. Ela
  4. Ain
  5. Ita
  6. Noorsha
Dan Extra juga kepada semua yang sudi tinggalkan COP MOHOR masing2 kat bahagian FOLLOWERS..
Terima kasih banyak2 sebab sudi tinggalkan cop kat situ..
Sudi2kan laa amik award di atas tanda perkenalan..tak amik pun kite x kecik ati..
Tags tu kalo rajin jawab lagi best..senang nak kenal rapat lg kan kan.. =)

Sudi2kan lah eh...tQ =)

Thanks to Ctzura yg sudi pass award n ngetag skali..heehee..
Diharap berpuas hatiii..
Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 Komen Di Sini:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...