Selamat Datang..^_^

Assalamualaikum & Hello To All Viewers..

Terima kasih sudi bertandang ke sini. Blog ini bercerita selalunya bercerita mengenai kehidupan seharian,masakan,tips dan resepi.Diselitkan juga tutorial asas dapur yang mungkin berguna buat mereka yang dalam kekeliruan ketika hendak membuat menu2 tertentu..
Bahasa dalam blog ini adalah tidak formal dan bersifat santai.

Dilarang copy paste gambar2 tanpa kebenaran ye..semua gambar adalah hak milik HaSue dan bukan hak milik setiap insan..
Setiap komen amat dihargai dan kalau berkesempatan pasti dibalas.. Kalau tak sempat nak balas tu jangan marah yea.. singgah la lagi.. ^_^

Monday, October 11, 2010

Kek Coklat Tanpa Telur

Bila ada kesempatan online, memang semangat nak update blog..
Tapi,di samping semangat nak update tu..bila tengok rakan2 yang rajin mengomen dan rajin tinggal mesej(beserta link) mula laa x sedar diri nak balas kunjungan.. beberapa kali error tetap nak refresh gak..huhu
Kalau nasib baik memang ada blog yang berjaya ditembusi dengan tenet yang slow ni..kadang2 memang sempat membaca entri rakan2 yang baru update tapi x nampak cbox n tinggalkan mesej pun.. Apa2pun tima kasih banyak buat rakan2 blogger dan bukan blogger yg setia mengunjungi blog chipsmore nih..ehe

Raya lepas,sempat juga aku buatkan kek coklat tanpa telur nih untuk MIL aku yang berpantang makan telur(atas nasihat doktor)..
Resepi asal dari Dayang Jack tapi memandangkan resepi asal guna kopi aku terpaksa ler tukar kepada susu segar coklat..sebabnya MIL aku tu x minum kopi..ehe..
Biasanya empunya resepi x kisah..kan kan..hehe

Alhamdulillah,MIL aku suka makan kek ni..sian dia xleh nak makan kek2 lain..
dapat makan sejenis kek pun jadi laa kan.. :)

Resepi boleh rujuk kat blog dayangjack yer..dan aku akan update kemudian kat sini..thanks to DJ atas resepinya.. :)

Stumble
Delicious
Technorati
Twitter
Digg
Facebook
Yahoo
Feed

0 Komen Di Sini:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...